hArI mIngGU......

Author: aiman mania | Publish 6/11/2011, 18:19 | There is 6 Comment[s]
ANNYEONG HAESAYO SEMUA!!!!!
pagi2 buta camni,mata still nak pejam rapat2.....uuurrgghhh!!!!nilah...bila penyakit malas mula merasuk diriku yang memang malas sejak.....sejak bila ya???aaiiisshhh!!aku sendiri pon tak tau.....!!!!roomate aku memang rajin..tak seperti aku...semalm semuanya tidur sampai pukul 3pagi.....aku??tak payah nak kata....pukul 11 dah tutup buku dan cepat2 "menyorok" dalam kain selimut busuk....hakhakhak.....!!bukannya busuk sangat pon.....lainlah bantal.....macam2 peta terbentuk...khusyuk sangat tidur......!!!!!bilalah nak basuh yew??
tak malu inform kat sini......
gambar hiasan......
hari ni,kitorang sumew bangun lewat.....tapi,dalam lewat2 tuh aku paling awal sekali bangun..pukul 7:15.....hahahahaha..........semua penghuni bilik no24,tingkat satu,KOLEJ MATRIKULASI PERAK kecuali aku mmg lena dibuai mimpi indah..nak kejutkan takut kena marah.....so,cepat2lah aku bergegas ke bilik air for ABLUTION.....ustaz aku cakap walaupon lewat,kna sembahyang........so,QADHA lah jawabnya.........aku harap nilah kali terakhir aku sembahyg lewat....da tidur awal,tapi still bangun lewat!!!!
apalah nak jadi dengan aku sorang ni......o'ooooo baru aku teringat!!!!kitorang semuanya letih c0z seharian kena kurung dalam DEWAN SERI KINTA for seminar biologi.....hampir jammed kpala aku dibuatnya......hahahahaha....aku bukannya pay attention 100% pon.......boleh dikatakan 70% aku tidur...hakhakhak....yg selebihnya hanya allah yg tahu.....
letih punya pasallah ni...!!!!

esok kuliah....minggu ni langsung tak study......mungkin sekejap lagi kot.....aku sejak kebelakangan ni memang malas....tak tahu kenapa....hhhrrrmm..selalunya balik jew kuliah terus study apa yang patut.....
buat homework..buat assignment n perkara2 biasa sebagai seorang pelajarlah!!!kalau inform kat sini nanti,konfem 20hari 20 malam tak habis2.....!!!aaaiiiisssshhhh...!!tak kuasa aku......korang sebagai pelajar takkan tak tahu kan?kan?kan?
pagi2 camni,perut lapar gilew...yelah...dah biasakan diri dengan breakfast tiap2 pagi......makanan kat sini mahal gilew.....bagi aku yg memang pokai lah...tapi,bagi mereka yg poket sendat dengan not merah tuh,no problem...!!!!aku??terpaksa berjimat dulu......

okay!!gua terpaksa pergi dulu....study beb!!!!!!!nak dapat 4.0 kena study...!!study is a compulsory for me...tak kira malas macam mana sekalipon,kena paksa jugak..kena kerah jugak....!!!!!!
"PAKSA DIRI SENDIRI UNTUK BERJAYA"
yeaaaaahhhhh!!!!!!itu dia.....!!!!


6 comments

Anonymous
13 June 2011 at 07:38

Hermm..Best2..
Huhu...<3..Oppa..~
nanti FOLLOW eaa,,,bl0g saye,,
Lagu Best!!!

14 June 2011 at 07:27

huhuii :D
pakcik Oppa :D
setuju ngan ayat last skali ,, paksa diri sendiri untuk berjaya ..
ohh yeah ..
bhahaha <3 mne taecyeon oppa nami :'(

15 June 2011 at 04:05

study smart okiE , good Luck :)

15 June 2011 at 05:12

cik nami:yewlah cik nami....huhu...setujulah sangat2.........!!!taecyeon?adalah jap ag tuh....

izzati:thank follow me...anyway,wish u luck too...

15 June 2011 at 05:13

thank friend for support....

30 March 2012 at 21:48

gud job beb...

Post a Comment