StOrY !!CaMaNeW aKu bOlEh tErJeBaK DaLm kNcAh kPoP :P

Author: aiman mania | Publish 6/18/2011, 01:45 | There is 11 Comment[s]
SS501
SUPER JUNIOR
2PM

Well.....diorang kat atas tuh memang kegemaran AKU dari dulu lagi...nak tahu lagi?nanti dulu!!!bnyak lagi kpop idol yg AKU suka gilew2..so sorry bcoz blog tak aktif seketika
kerana memberi laluan kepada ASSIGNMENT2 dan BUKU2 yang semestinya merengek2
mintak dibaca n disiapkan..memang lecehkan jd student?bilalah nak kerja......huhuhu....nak jadi SINGER...keyakinan tuh bertambah kuat kerana ROOMATE aku kata suara aku sedap...!!!terutamanya bila aku nyanyi lagu "ehem2"...adalah.!!..korang mana boleh tau.....privasi..privasi...!!!!

ya allah!!!aku selalu melalut kan???dah lari jauh dah dari topik yg nak dibincangkan nih!!!adduuhhh...kalo buat karangan BM,dah semestinya aku dapat gred G.....SPM aku dapat A+ yew??BI???nak tau??nak tau??A jew.....keseluruhan????well....tak yah tahu n tak payah tanya....
dan buat yang 2 kalinya aku lari dari topik yg mahu dibicarakan......
straight to the point n tak yah nak corner2....
well,aku start minat kpop ni masa aku pertengahan tahun tingkatan lima....sekarang ni dah 18tahun dah.......muda ag yew???sapew katew aku tua,nak bagi ketuk2 kpala dia sampai kemek cam tin susu,,,hahahaha.....pada mulanya,aku memang tak suka kpop..kerana bagi aku bhasa dia tak boleh aku paham..yg aku paham cuma SARANGHAE jew...hihihi.......pada mulanya,aku minat kat LADY GAGA N JUSTIN BIEBER...korang nak tau tak?setiap esei bi mesti aku ltak nama diorang(LADY GAGA N JUSTIN BIEBER)memang wajib argh bagi aku....huhuhu....hinggakan teacher aku tersipu2 baca esei bi aku....eeeyyy..malunya sampai HARU HARU jadinya
(HARU HARU ala ala BIG BANG)
Hehehehe.....kawan akulah yg bertanggungjawab memperknalkan aku kat satu band yg menjadi ke"crazy"an semua pompuan2 serata dunia.....(^_^)
iaitu SUPER JUNIOR!!!!!!
dulu,memang aku tak minat langsung arghh.,..sebut jew kpop,mesti aku tepuk2 kpala...sekarang ???alamak!!!KPOP HOLLIC beb...!!!!!!!
dengar jew lagu sorry sorry mesti aku fade up....hinggakan satu hari tuh, aku terlihat video diorang "SORRY SORRY"
Nak tahu apa reaksi aku????fullllaaaammmaaakkkk!!!!superb bin awesome tol video klip!!!dance memang pppppeeeerrrrrggghhhhh arrrggghhhh......sejak dari itu,mulalah aku redah satu google mencari information sal diorang2 nih....mula2 aku knal RYEOWOOK HYUNG....dan terus suka dengan gaya dia yang memang cute tuh...masa tuh dalam proses "suai knal" dengan diorang nih...
p/s:aku bukan GAY yew??simpang malaikat 44 lah...aku jijik dengan golongan dua alam ni....
BEREHAT SEKETIKA BG MEMBERI LALUAN KPD IDOL KPOP FAVERET AKU BERRPOSING
F(X)
BIG BANG
SNSD

TERUSKAN BERSAMA PAK CIK AIMAN ....
so sorry!!syok2 dok bacew,berehat plak seketika...ni aku kmbali....kmbali dengan semangat kpop yang membara2 di hati......(*^*)
oooo....lupa.!!!sebelum knal SUPER JUNIOR aku minat kat KUMPULAN BEAST A.K.A B2ST....tapi,taklah minat sangat pon..aku pon tak tahu macam mana aku boleh terdownload video diorang....mula2 dengar best jugak...dengan kostum mereka yang mmg unik...dengan muka2 mereka yg cute2.....alahaiiiii...sapew yg tak tertarik akan kecantikkan kot........!!kan?kan?kan?yang laki nak hensem..yg pompuan nak cute or pretty...hehehehe...
aku just tengok jew..tapi,tak tau kumpulan apew....kebetulan masa tuh,diorang nyanyi lagu BEAUTIFUL....so,aku gelarkan band ni sebagai BAND BEAUTIFUL....Buat sementara waktu..n aku terlupa macam mana aku dapat tahu yg diorang ni sebenarnya kumpulan BEAST....nyanyuk daaaa......
dan sejak dari itu jugak aku try usha2 MR YOUTUBE nak tahu lagu2 mereka.....Wahhh!!rupa2nya diorang ni pandai tul dance..cam gasing....hahahaha.....
well,masa tuh aku dungu lagi dalam dunia kpop nih......blur..!!!!!!!so,aku mula mendekati peminat2 kpop dalam laman sesawang..tak lain tak bukan.......jeng...jeng..jeng!!!FACEBOOK!!!!
ramai tol rupanya kpop lover..tapi,pompuan tuh mmng banyak arrgghh...laki?sikit jew.......hehehehehe........bcoz laki ni suka mainkan lagu2 jiwang n rock...(but sorry!!aku tak layan sumew tuh)n ada fanboy nih...memng fanatik gilew kat GIRL GENERATION...nak tau sapew?klik kat bawah nih
kasi promote sikit..hahahahaha.....hinggakan aku boleh jadi gila setengah mati tengok girl2 ni dance...cute gilew....sweet,manja,n so on lahhh..in short,mereka memang terbaik......n sampai sekarang aku still mengikuti perkembangan mereka....i love u all,girl generation!!u are the great.......

p/s:aku sekarang ni dah mula minat gilew2 dengar lagu 2AM , CN BLUE n FT ISLAND.......
FT ISLAND
U-KISS
BEAST A.K.A B2ST

Anda nak tahu lagi sapew kpop idol yg saya minat???sekejap!!!!!biar korang muntah kuar KPOP ai ni yew?huhuhu...(^________^)          so sorry!teruja sangat citew sal kpop nih!!!
2AM
4MINUTES
CN BLUE
KARA

Anda nak lagi????on jew,......banyak agi nih..........semuanya cute2 n hensem2 blakew kan?yang mana satu pilihan hati anda????pikir,pikir,pikir,pikir........cop!cop!cop!
ada lagi yg tak habis posing nih,,,,,tunggu saya!tunggu saya!!
SHINEE
SM THE BALLAD
 
TVXQ
ZE:A

B1A4
EEEHHHH...NI BUKAN IDOL KPOP!
NI SI PEN"CREATE" POST LAH....
SORRY2.....

SALAM UKHWAH DARI SAYA...
FANBOY KPOP GILEW2 TAHAP KRITIKAL...
SO SORRY KEPADA YG TAK MINAT KPOP....
TAPI,JANGAN SESEKALI KATA OR  BASHES FANBOY KPOP NI
GAY OR SEBAGAINYA......
BAGI SAYA MENTALITI MEREKA YG BERANGGAPAN BEGITU PATUT
PERGI KEDAI DOBI BAGI MENCUCI MENTALITI MEREKA DENGAN KLOROK DAN AKHIRNYA DICELUP DALAM LARUTAN SOFTLAN.....
SORRY2.....!!!DI ATAS KATA2 SAYA YG TIDAK SOPAN...
SATU LAGI!!!!KALO TAK SUKA DENGAN KPOP IDOL,JANGAN KATEW APA2
COZ MEREKA YG MENGATA TUH SEBENARNYA LEBIH TERUK DARI ITU...
SARANGHAEYO.....!!!!

11 comments

18 June 2011 at 03:53

haha , terbaek dari ladang :D

18 June 2011 at 06:12

ada orang kacau saya nih..tukar paswed..tukar paswed.....

17 August 2011 at 09:59

haha...saya minat cnblue and i'am boice/voice

19 August 2011 at 01:36

sy dtg menjenguk dan follow! sy suje ft island, cn blue n byk lg..nk taw x? rse cm k jerit je bce blog ni... wooooooww!

25 August 2011 at 09:11

wah aiman, betul excited aiman bercerita pasal kpop ni eh. akak layan suju, 2pm, snsd, ft island, cnblue, n ukiss je.

26 September 2011 at 09:29

hye, salam p'knalan ^^,
like entry ni,, pengakuan yg sgt ikhlas. act. jarang na jmpe dak laki yg gila korea cm awk. btw, sy ske k-pop jgak. n n n... terlalu suke kat kimbum. heee :)

7 November 2011 at 21:13

HAHA , kpop always in my heart ~
i <3 KPOP

12 December 2011 at 04:34

salam.. waaaa~ tak sangke ade lelaki gak yang gler kentang mnat kpop ekk??? slalunye pmpuan jerk

<(^^,)>

ace
22 December 2011 at 00:42

fuck kpop again and again ? u such a pinky boy hahaha

16 March 2012 at 01:24

annyeong oppa... bru j lawati blog. the 2nd person namja nomu2 fanatic to kpop.. bler tgk blog nih... impossible tok laki minat korea jgak..

Post a Comment