LaRiAn sAtU MuRiD , SaTu sUkAn , sAtu MaLaYsIa

Author: aiman mania | Publish 7/02/2011, 17:04 | There is 7 Comment[s]
dah lama PAK CIK AIMAN tak membebel lam blog nih....hehehehe..
rasa rindu+sayu plak di hati.....nampaknya dah berhabuk blog nih!!kasi cuci sikit...cuci kat SNOW WASH,KEDAI CUCI KERETA...blog ni lain cikit...tak sama ngan blog korang....cerewet!!!!!
okay!sesi merapu dah tamat..!!!!nak cerita bnda nih...ok!pada suatu hari di pagi yg indah permai:

"woi!woi!bangunlah!kau ajk blok kan??ko knew bertugas pagi nih tau???so,bangun mandi n pergi kat padang!!!!tugas menanti.....!!!apew arghh ko ni!",jerit arif,ajk disiplin kat aku yg sedap2 dok sleeping beauty....!!!!
hahaha...sebenownya,kitorang satu kolej ada larian tau?LARIAN SATU MURID,SATU SUKAN,SATU MALAYSIA...So,aku sebagai AJK TERTINGGI kena bertugas kat padang,,,agih2 makanan n urus pelajar2 lain..cceeehhh!!!hakhakhak...seawal pukul 6:30 pg semuanya berkumpul.

pagi yang indah..sekitar kul 6:59pagi 15 saat

hiruk pikuk cam pasar malam!!!pastuh kitorg buat senamrobik cikit...kasi bergolek2 cikit...hakhakhak....lagu semewnya best2 tau,,,..apa yg membuatkan aku TERUJA SAMPAI NAK PENGSAN,Ada jugak LAGU K-POP Yg dipasang..lagu 2PM,I'LL BE BACK...saat tuh mulalah aku berangan....bahawa aku adalah SALAH SEORG MEMBER 2PM....

DAnce bagain nak rak aku dibuatnya..huhu,,bersemangat beb bila dengow lagu kegemaran dimainkan..hakhak....okay!larian start kul 7:30 oleh kerana ada sedikit taklimat daripada pengarah kolej....nama dia aku tak ingat!hakhakahak...jahatnya aku!!
lambat ag kew nak habis taklimat nih??nak habis rumput satu padang aku cabut nih kang!!

so,lebih kurang dalam kul 7:30 pagi kitorang pon start berlari..aku n kawan aku yg gemuk gedempol pada mulanya berjalan...oleh kerana aku ada KEINGINAN MASUK LAM 100 PELARI TERBAIK,Aku tinggalkan dia sorang2 berjalan..padan muka dia!!Aku pon dengan langkah seribu terus memecut ke depan...acceleration pada masa tuh memang laju...hakhakhak....habis orang aku pintas....!tiba-tiba:

PeNaT BeB!!!So,aKu BeRjAlAn dAlAm LbIh kUrAnG 5 MiNiT

jalan berbukit bukau plak tuh..jenuh aku naik bukit..lam hati,aku berkata.....
"ni larian kew ekspidisi naik gunung tebu??"
naik fade-up aku!!!nak tak nak kene lari jugak...nak menang nih!!!addduuhhh!!!ramai gilew org kat depan!kene pecut laju2  nih...so,aku pecut laju2 macam roket SYEIKH MUSZAPHAR tuh,,,hehehe,,,,
pertengahan jalan tuh,tali kasut aku plak yg tercabut,,,,hingga lecture tegur aku..lecturer yg prihatin!!
ni kasut roomate aku!hahaha..kasut pinjam..takut gak kalau kasut ni
rosak!!!

HAMPIR KE GARISAN PENAMAT:

Aku pecut selaju yg mungkin..satu jew silap aku,...sekali lagi aku berjalan daa....huhuhu...letih gilew...asew nak pengsan...!!aku teruskan berlari....!!lari punya lari sampai jugak aku akhirnya......!!keputusannya:

aKu dApAt nOmBOr 58!!!KiRa laJu jUgAk kAn???bAyAnGkAnLaH.....SaTu kOlEJ TuH!!
BaNgGa!bAnGgA!!
TApi,roomate aku lagi hebat!!sorang dapat tempat ke-15 n satu lagi dapat nombor 21!!!
tepuk tangan sumew!!!hehehehehe.....
lepas tuh,kitorang jalan2..tak boleh duduk tau!!!nanti bertambah sakit ..
aku masew tuh mula mual2..ala2 orang pompuan mengandung...tapi,tak muntah pon....cuma "UWEK-UWEK" jek...huhuhuhuhuhuhu....so,samapai kat sini jewlah..tengoik gambow2 yg aku snap kat bwah ni....tengok jewlah......
senamrobik lepas abis berlari...!!!

gambar blurr...tersenyum bila dapat nombor 98....!!
"saya bangga deengan diri saya"

"menara petronas" KMPk...berdiri megah yg berfungsi sbg
tangki air..hakhak...

merenung brader???
teringat mak kat umah....awek kat kampung...waaaaaa!!!

forum perdana!!
hakhak...membincangkan masalah pembuangan bayi dalam kalangan remaja...
ambik nak!


nombor peserta.....!!!!ni pon nak upload!!

masjid KMPk...
tapi,aku jarang p masjid!hakhakhak...semayang lam bilik jek...

peminat aku lew...hakhakhak..perasan!!!!

peminat aku jugak nih..hakhakhak...
sekali lagi aku terperasan...!!!


gomawo kerana sudi berkunjung kat sini....huhuhuhu....sekian sahaja ..sampai disini ajew...bye2...
saranghaeyo!!!!!!!
<3<3<3<3<3

7 comments

4 July 2011 at 22:21

minhyuk oppa! :P

5 July 2011 at 00:06

hakhakhak.....cn blue is the best...ni apew pg komen kat sini nih?huhuhuhu.......komen kat entry birthday minhyuk n seohyun lew..hehehehehe........

8 July 2011 at 21:42

hahaha
ada peminat tu..??

sama la kat sini pun.. tp ponteng.. hahaha

9 July 2011 at 02:48

hahahaha...apa yg memonteng...memang!pminat saya ramai kat sini....

26 September 2011 at 09:46

hurm, pas view entry ni agak terkesima.. xsangka u r here too.. huu =.='

30 March 2012 at 21:44

untung la ada peminat...femes btol la kawan ak sorang nie :)

Post a Comment