MErEkA BuKan lEaDeR...!!!!!!! (pArT OnE)

Author: aiman mania | Publish 7/15/2011, 19:27 | There is 17 Comment[s]
SAYA BACA,SAYA FIKIR,SAYA RENUNG,SAYA TULIS, DAN SAYA SHARE....
Anneyong haesayo n assalamualaikum kpada anda semua....
pagi sabtu!!ada yg nak pergi shopping?atau dating????errrmm...semestinya!!!masing2 semua cutikan?hari bersama keluarga dan orang tersayang....ah'ha!!dan hari yg sibuk bg student2 yg prihatin terhadap assignment!!prihatinlah sangat2....contohnya aku nih!!hahahaha...dah study daa cikit tadi....tapi,nak release tension,aku capai laptop,openkan lappy,"cucuk" broadband tercinta,bukak blog,komen blog2 cun n hensem yg aku follow n terus post something kat blog aku yg tak berapa nak macho n cun meletop cam blog korang...hahaha....nampaknya,pak cik aiman A.K.A BOBOY dah mula merapu.......
Ada sapew2 nak termuntah tak dengan gelaran yg ala2 syok sendirik tuh.....sila muntah segera yew???
jangan muntah kat sini lah..muntah jauh2.....
^
^
^
okay anak2..hari ni aiman nak share something kat blog nih....sal artis kpop lew....aiman nak perbetulkan sudut pandangan korang tentang leader kpop band...ada yg cakap "demew" ni leader lah....yang tuh leader lah!!akkkk'haiii....mai2 survey ramai...!!oh ya...maklumat nih aiman ambik kat MAJALAH EPOP KELUARAN JULAI 2011...REFER TO PAGE 74 TO 75 YEW anak2?
>
>
>
kita start dengan band kpop TVXQ Dulu yew??
ramai yg anggap JAE JOONG ni leader TVXQ...TApi sebenarnya tidak yew??ni kerana dalm MV or SHOW,Jaejoong ni selalu ditempatkan di posisi tengah...eerrmm....sebenarnya UKNOW leader yg sebenarnya ok??
jae joong bukan leader

u-know...saya leader tau???

SUPER JUNIOR....Ramai yg beranggapan bhwa SIWON N HEECHUL leader bg band popular lg panas meletop ni tau??ehhhh!!cakap sal suju ni kan,mereka akn buat COMEBACK PD OGOS NI!!!
tapi,ini leader yg sebenar tau....nak buat camanew?masa tuh LEETEUK Tak sepopular HEECHUL N SIWON....

INgat!!!saya leader tau?

hah???ni pulak BAND BIG BANG yg terkenal dengan RAPP...!!Sapew rapper diorg yew??tak asing lagi buat penggemar big bang...semestinya G-DRAGON...!!!Dia rapper dia jugaklah LEADER!!!TAPi,yang sedihnya..ramai yg beranggapan bhawa TOP ADALAH LEADER!!
Ini dia,top!!!

n ini plak BAND DI BAWAH NAUNGAN SME ENTERTAINMENT!!!Tk asing lagi...!!!SHINee...saya tabik dengan dance shinee yg super cool!!hahahaha....tapi,ada jugak fan yg salah sangka ..mengatakan JONG HYUN Leader.....saya pon pada mulanya cakap cam tuh jugak...coz dia nampak mature berbanding member2 lain....ni leader sebenar.....ONEW...


OKAY...sekian sahaja ...sampai disini....akan menyusul part two okay?malas nak taip panjang2.....hehehehe..bye2..
see u !!!!!

17 comments

15 July 2011 at 19:50

Onew ... >< tak nampak cam leader cz members selalu tanak dengar cakap dia.. hehe

15 July 2011 at 20:13

hek'eh!tol kew...dia nampak cam budak2 kan??saya syorkan jong hyun jd leader lpas ni,.....tol x???

15 July 2011 at 21:14

uiks.. ni mesti peminat fanatik kan??

15 July 2011 at 21:37

hehehehehehe...semestinya...fanatik terhadap artis2 korea..hehehehehehe.....fanboy kpop no1 asean.......

Anonymous
16 July 2011 at 02:24

ADDITION. ramai org igt:
-Sooyoung leader SNSD. Sbnrnya Taeyon.
-SeungYeon leader KARA. sbnrnya Gyuri.

16 July 2011 at 02:36

hehehe......soo young is my wife....baru nak inform kat entry yg part ke2 ......abg fezul dah pon inform.....^^
in short,diorang sumew mmg super daebakkk.....

Anonymous
17 July 2011 at 00:13

pmnt tegar k pop..haha!! i ade kwn mcm u..sggp hbiskn duit nk beli brg2 kpop..i mnt tgk cite korea jer..hahaa!!

17 July 2011 at 02:37

hehehehehe.....tapi,kawan akak msti pompuan kan?saya spesial cikit...fanboy..hahahaha.....citew korea jew...?errmm..not bad lah...hehehe

Anonymous
17 July 2011 at 05:35

yup..pompuan ler.. hehe.. tu la.. jrg jmp laki minat korea niy..slalu, laki ngan korea mesti takleh ngam la..

17 July 2011 at 06:09

huhuhu...sapew cakap cam tuh?buktinya saya.....hahahaha.....jarang?maksudnya,pernah jumpew lah seblom nih?sapew tuh?introduce cikit...

Anonymous
17 July 2011 at 06:26

aiman!!! aiman bdk kmpk ehh??? akak br lps godek2 fb aiman,baru perasan aiman budak kmpk.. kire junior akak la niy..hahaa!!

17 July 2011 at 06:39

iyew kew?a'aaaa...budak kmpk....waaa..bestnyew dapat knal senior..aiman adeww jumpa akak kmpk..dia cakap last batch punyew produk..hehehehe...add aiman yew?

Anonymous
17 July 2011 at 06:56

akak dh add dah aiman dlm fb..hehee!!

17 July 2011 at 09:39

ooohhh...thank yew?hehehe..nanti aiman approve okay....kamsahamida,,,

10 August 2011 at 13:21

dah baca kat mjlh epop..geram betul ah sebab tak dpat cari epop bln ni pnyax)

7 November 2011 at 21:17

arkk ~ dulu irah pown ckp siwon leader suju , tpi bkn ~~ leeteuk yg leader . shinee pown sma , ingatkn jonghyun <3

27 December 2011 at 22:13

Actually orang salah anggap yang seseorg tu adalah leader sebab dia lead vocal.. macam jaejoong & yunho..

Post a Comment